Blog

Digitaal minimaliseren geeft rust

Foto van @jens_johnsson (Unsplash)

In mijn afgelopen blogs heb ik jullie deelgenoot gemaakt van mijn strijd tegen de smartphoneverslaving. Sinds mijn vorige blog van oktober vorig jaar worstel ik nog steeds met de relatie met mijn smartphone, social media en andere 'digitale ruis'. Natuurlijk wist ik dat ik niet de enige ben met deze worsteling, maar sinds kort weet … Doorgaan met het lezen van Digitaal minimaliseren geeft rust

Een goede klantbeleving begint bij de medewerkers

Blije klanten krijg je als organisatie niet zomaar. Een besluit in de boardroom om van jouw klant de hoogste prioriteit te maken in plaats van sturen op winst, zorgt (nog) niet voor een goede klantbeleving. Immers, als de klant al niet centraal stond wat is dan überhaupt je bestaansrecht? Klantgerichtheid kan een trucje zijn dat … Doorgaan met het lezen van Een goede klantbeleving begint bij de medewerkers

Nieuwsgierigheid is de nummer 1 vaardigheid

Einstein zei het ooit treffend: 'Het is belangrijk om nooit te stoppen met vragen te stellen. Nieuwsgierigheid heeft zijn eigen recht om te bestaan'. Deze quote brengt voor mij twee zaken samen waaraan een goede webcare medewerker zou moeten voldoen: nieuwsgierig zijn en de juiste vragen kunnen stellen. Nieuwsgierigheid en het stellen van de juiste … Doorgaan met het lezen van Nieuwsgierigheid is de nummer 1 vaardigheid

Het is tijd voor de juiste intentie

Van iemand kreeg ik de vraag: ‘hoe staat het met het afkicken van je smartphone verslaving?’ Een logische vraag, omdat ik enige tijd geleden in een blog wereldkundig had gemaakt te gaan minderen in het gebruik van mijn smartphone. Spoiler alert: ik ben nog net zo verslaafd, maar ik ben wel tot mooie inzichten gekomen. … Doorgaan met het lezen van Het is tijd voor de juiste intentie

De waarde van conversaties

Hoe haal je (meer) waarde uit webcare? Toevallig een vraag die mij de afgelopen maanden meerdere malen gesteld is. De vraag achter die vraag is natuurlijk: ‘Wanneer gaan we nou eindelijk eens geld verdienen aan dit servicekanaal?’. Een andere vraag die ik ook weleens krijg, is: 'Hoe kun je met webcare contactmomenten reduceren?' De vraag … Doorgaan met het lezen van De waarde van conversaties